2012-03-22 ? 17:24:53

Stan!

Hej hopp!

Nu har man varit på stan med killen och det blev lunch på ett indiskt ställe vid vasaplan, killen sa
att det inte alls skulle vara starkt men jag hann bara smacka så brann nästan min mun upp men det
vara bara och se glad ut och äta man var ju hungrig ändå.

Efter vi hade ätit så gick killen och köpte en canecola på segaråttan, efter han hade handlat klart
så gick vi in på expert och kolla på några system kameror och jag kan säga att det fanns några
fina, snacka om att man längtar tills man kan köpa en.

Efter vi hade gjort det så blev det att gå på åhlens behövde köpa ny mascara, men det sluta med
att när jag gick ut där ifrån så hade man köpt sig en concealer med, det blev en "Illegal length"
från Maybelline och en "Fit me" concealer nr 15 även den från Maybelline.




Är riktigt nöjd.


Men nu ska jag kolla på serie och ta det lungt hemma

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!