2012-03-23 ? 09:15:58

Not My day!

Hej alla!

Det har verkligen inte varit min dag idag, missade först bussen för att jag som är riktigt dum, fick 
för mig att jag ska platta håret en halvtimme innan bussen går och då hade jag inte ens sminkat 
mig, Sådet blev att ta sig en cykel tur in till stan.

Anledningen till att jag skulle in till stan var för att jag skulle till soc har fått erbjudande på en 
lägenhet och ville meddela dom att jag hade det men vill inte tacka ja  eller nej innan jag hade 
pratat med dom.

Tyvärr så tror jag att jag kommer få tacka nej för hyran är långt över vad dom brukar godkänna.
Hur mycket över är hemligstämplat ;)

Efter jag hade vait där så blev den en fika på CoffeeHouse, blev en Latte med vanilj och en bit 
morotskaka, mums!

Men nu ska jag ta det lungt och äta några bannaner jag köpt och dricka lite cola
.

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!