2012-04-01 ? 14:43:30

Mat med Älskling

Hej alla!

Var idag på stan med älsklingen och käka på Rhodos, blev döner kyckling med ris för han och jag åt
kebbabrulle, kan verkligen rekomendera deras mat den är underbar, finns i umeå vid
renmarkstorget i sagagallerian.



Efter maten så blev det att handla för älsklingen, blev 4 påskmust från zeunerts och en redbull :P

I går så köpte jag lösnaglar ville vara fin till älsklingen kom hem så har på mig dom nu och har dom
målat svart, vet inte vad det är med mig och svart men jag älskar det.

Men nu ska jag surfa vidare ha en bra dag

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!