2012-03-23 ? 16:32:54

En Fika!

Hej alla!

Tog en fika med mig själv i dag på morgonen,kanske inte det mysigaste och det var lite ensamt,
men det var gott i alla fall och det var ju huvudsaken^^


Har lekt lite apa nu när jag varit hemma käkat bannaner till det sprutat ur öronen på mig, man
faktiskt väldigt mätt på dom så har inte behövt äta mat förrens nu på efter middagen, men det
kanske var mest för att nu är mina bannaner slut :(.

Men nu ska jag kolla på serie och ta det lungt, eller så kanske man far på stan och roar sig med
nånting, kan ju inte bara sitta inne hela tiden, även om det kanske inte är riktigt min grej att gå på
stan då jag lätt blir utråkad, så oftast går jag bara på stan om jag ska köpa nånting, det är dock
inte så ofta :P

Men men får skriva mer senare om någonting nytt och kul dycker upp.

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!