2012-04-02 ? 15:03:53

En Dag Kvar!

Hej alla!

I morgon så blir man ett år äldre, känns så jävla kul att fylla 20 och då blir det systemet och köpa lite
mys dricka.

Annars har det inte hänt så mycket, har vaknat för kanske en timme sen, annars har det inte ännt så
mycket Killen har besök och jag sitter här och skriver och har spelat lite på Facebook.

Sen så längtar jag till sommarn då ska jag få träffa min gamla kompis igen saknat honom massor, vi
snackar nästan varje dag :), så nu sitter man bara här och räknar dagarna ^^.

Men nu ska jag surfa vidare

Kram
Linnea
Kommentarer
Klara

- Tack så väldans!



Hoppas att morgondagen blir fantastisk!:)

2012-04-02 @ 17:35:39
URL: http://klaragenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!