2012-03-16 ? 03:56:33

Idioter Finns!!

Hej alla!

Just nu så sitter jag hos världens underbaraste, dock så är han på lite dåligt humör för att en idiot på
facebook har snackat skit om honom och använt hans namn.
Så i morrn så blir det polisanmälan det känns så tråkigt när folk ska hålla på så där, vad får dom ut av
det egentligen?

Jag anser det är fel att snacka skit om folk över internet utan att ha några direkta bevis och är det nåt
man vill snacka om så prata med personen i fråga direkt än att kränka personen över internet.

Men nu ska jag försöka roa mig med lite spel på facebook och hoppas att inte hela dagen blir förstört
på grund av det här.

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!