2012-03-09 ? 20:23:20

A New Day!

Hej alla!

Idag så har man inget alls planerat kanske kolla på elsas värld eller kanske spela lite sims 3.
Kanske blir att bara surfa runt på Facebook som nästan alla gör idag.

Men annars är det väl inget intressant som har hänt, blir soc på måndag och ansöka om pengar för nästa månad.
Sen så kanske man kan säga att jag längtar så otroligt mycket tills jag fyller år, tänk att det är mindre än en månad kvar tills man fyller år känns så underbart alltså, då blir jag 20.

Dock så finns det en del negativa saker med att fylla 20 man måste börja betala för all sjukvård, fatta vad dyrt det kommer bli. Sen inte nog med det, det kommer bli dyrare att åka buss, alltså allt kommer bli dyrare bara från ett år till ett annat.

Men nu ska jag försöka roa mig med nånting kul så ni får ha det så bra så länge

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!