2012-01-05 ? 22:56:31

there's so much I want, but so little I can get!

Hej alla!

Alltså det finns så mycket man vill ha, men det är så svårt att få det.
Alltså allt som jag vill ha kostar pengar, och det är inget man har direkt.

Jag vill så jätte gärna ha barn, men först och främst är man tillsammans med en kille som inte vill ha barn, han säger kanske i framtiden men man lär sig att det är ju bara och glömma då, sen så ska man ha råd att ge barnet mat, ingen vill väl att det ska sluta med att sociala tar barnet för en.

Men om jag inte kan ha barn så vill jag ha en hund, men det har jag inte råd med och sen ska hyresvärden man bor hos godkänna att man har hund i lägenheten.

Varför måste allt vara så svårt?

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!