2012-02-08 ? 01:52:06

Hemma Hos Älsklingen!

hej alla!

Nu är man hemma hos älsklingen igen, idag kring ett så kom det tre personer hem till mig och kolla hur jag bode och dom höll med mig om att det var litet, och sen kan man inte leva på micro mat och diska på toan hur trevligt ät det på en skala.

Sen efter mötet så somnade jag om igen tills killen ringde vid 16 ungefär och då sa jag att jag skulle komma sen för jag var så himmla trött somna inte förrens sex på morgonen.

När jag vaknade sen igen vid 20 så började jag packa det jag skulle ha med mig och sen så kläde jag på mig och gick ut till bussen och vänta där till den kom. När jag väl var inne i stan så ringde killen igen och fråga vars jag var och sa då att jag vänta på att bussen mot honom skulle komma, när vi hade lagt på så tog jag mig en rök och sen gick jag och köpte ett cigg pack till för det jag hade var nästan slut.
Jag blev paff när jag såg vad ciggaretterna kostade alltså dom har höjt priset igen, blir bara dyrare och dyrare.

Men nu sitter man här i alla fall och funderar på att spela eller kolla på film då jag har sätt klart alla säsonger av Bones, blir ganska deprimerad utav det jag vill ju att säsong 8 ska komma men man får väl hålla tummarna.

Men nu får ni ha en bra natt alla

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!