2012-02-19 ? 05:54:18

Godmorgon!

Hej alla!

Godmorgon på er snart kommer nog många av er stiga upp, om ni förstås inte är bakis frn går kvällen ^^
Jag är inte riktigt säker på vad jag ska fylla dagen med men blir nog troligtvis House och leka med min telefon som vanligt.
Men man får se vad som händer, lär ju inte att gå ut om inte snöstormen lugnar ner sig, villket jag tvivlar att det kommer göra på några timmar.
Har jag otur kommer vädret hålla i sig hela dagen och jag kan inte ta mig en promenad, om nu ens mina ben skulle palla det dom gör ganska ont nu och spänner efter jag gick i djup snö förra gången.

Men nu blir det house kram på er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!