2012-02-09 ? 23:08:31

Finally something happens...

Hej alla!

Nu känns det verkligen som att nånting händer, soc har äntligen fått tummen ur och hjälper mig med ny lägenhet.
Jag har ju även fått min diagnos som ska få det att gå ännu snabbare, känns så skönt att alting börjar få framåt.
Förut kändes det bara som att allt stod still och ingenting hände.

Men nu är äntligen mitt hopp uppe och jag vet att snart så kommer det hända nåt och allt kommer bli så mycket bättre.



Men nu ska jag spela lite Forsaken World, ha en fin kväll

Kram
Linnea
Kommentarer
Sara

Vad är det för diagnos du har?

2012-02-16 @ 14:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!