2011-02-02 ? 08:01:22

morrn...!

God morgon alla morron pigga, jag vakna för kanske en timme sen.
Jäspar fortfarande, men det lär jag nog göra ett tag till.

Nu på morgon en så har man titta på NCIS så klart inne på sesong 3 nu avsnitt 12 (boxed in), samtidigt så han man suttit och sytt på en tavla eller vad det nu ska bli får se är en massa färger på den och vita blommor.

Sen idag så får man se vad man hittar på ska he på diskmaskinen i alla fall.

Igår så hade man dock lite mer att göra om man kan säga så hade i alla fall mer in plannerat, först så var vi och käka lunch på "Rhodos" och sen så tog vi oss en kaffe på "kahls", älskar deras kaffe, blir alltid en latte med vaniljsmack... mums!!! ^^

sen vid 17 tiden så åkte jag och hämta mattias på hans jobb, för vi skulle åka till han pappa och hälsa på, plus att mattias hade en plannerad klippning hos dom.
Vi fick även mat där och det blev ungsstekt korv med potatis mos, mums!!!

Men nu ska jag kolla på mer ncis skriver kanske mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!