2011-12-01 ? 02:16:49

Lunch På Sjukan!

Hej alla
Idag så blev det lunch med livsstilsgruppen, blev kassler dränkt i sås, ris och sallad i massor.
När vi väl hade ätit klart och drukigt upp kaffet och snackat om mat och träning, så såg vi att  det var massa mat kvar, så jag och Otilia fick med oss varsin mat låda hem som sen blev min middag.

Efter mötet så for jag in till stan och handla lite frukost som jag ska ha till i morrn, måste äta lite innan jag ska fara och träna klockan 11.
SEn när jag hade handlat så åkte jag till älsklingen och tog mig en tupplur, sen vid 19:08 så åkte älsklingen in till stan och köpte dodis till mig och en stor boost, mums.

Så nu på kvällen så har jag drukigt och ätit massa socker.

Har även kollat klart på "The Fabulose Life of Ana Gina", var riktigt kul att se hahha, skratta en del ^^

Men nu ska jag lunka vidare

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!