2012-03-20 ? 18:16:51

Ont!

Hej alla!

Nu har man suttit still i flera timmar och arbetat på mina arbetsrutor, kan säga att det känns att man suttit still.
Dom gånger man har varit upp och rört sig har varit när man ska laga mat eller hämta nåt eller för
att utfärda sina behov, så det blir inte så många gånger man rör på sig.

Men nu har man tagit sig en vilo pause för händerna som är ganska slitna efter flera timmars arbete.
Så nu är det tv som gäller och lite blogg skrivande och snacka med folk på msn.

Dock så är det lite tråkigt att sitta själv jag har ju en annan dygnsrytm än min kille som ligger och sover nu.
Men man vänjer sig med det efter ett tag man får i alla fall några timmar tillsamman innan nån av
oss lägger sig.

Men nu ska jag surfa vidare och snacka mer på msn
Ha en underbar kväll nu ^^

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!