2012-03-14 ? 00:12:10

Min Dag !

Hej alla fina!

Idag så har jag typ sovit 4 timmar inte mycket, så när jag väl skulle med bussen så vakna jag 10
minuter innan bussen skulle gå, så man kan säga att jag fick verkligen stressa gick från 0-100 på
bara några sekunder var typ fullt på klädd och fixad under 5 minter det var nog rekord.

När jag kom ut genom dörren så var jag något stressad och is på det är ingen bra kombo jag fick
nästan spring smyga för att inte ramla, som tur var så kom jag till hållplatsen innan bussen kom
och var helt väl behållen hade lyckats hålla fötterna på marken och inte i luften, hann stå där i 3
minuter innan bussen kom.

När man väl satte sig på bussen så kunde man äntligen pusta ut och jag kunde fullfölja resten av
dan klander fritt.

Anledningen till att jag skulle till stan var för att jag skulle på möte som jag verkligen inte fick
missa därför blev man väldigt stressad på morgonen och bussen går bara varje halvtimma, och gå
till stan från mig i snigel fart på isen var inte ens nånting som jag ens fundera på.

Efter mötet så blev det att köpa en latte med vanilj att ta med medans jag vänta på bussen, det är
så underbart, sen en rök till det var ju som menat.

när man väl kom hem så tog man det bara lungt och såg lite av
Arne Dahl, kan verkligen
rekomendera om ni gillar svenska kriminal filmer.
finns 11 böker och dom jag filmatisera dom 5 första börkerna ^^
Hoppas dom kommer göra resten med.

Men nu ska jag kolla på projekt runway

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!