2012-03-02 ? 15:17:42

Lypsyl beroende!

Hej alla!

Det var nu ett tag sen jag skrev nåt, men har varit inne i en house period och har då kollat på det från morgon till kväll och varit hos killen där i mellan.

Det ända man kanske har direkt tagit paus för mellan avsnitten har nog varit toa besök och rök paus.

Allting har känns så mycket lättare sen man fick komma hem igen, mindre "bråk" med killen för att man går varandra på nerverna för att man varit under samma tak för länge, varför har det alltid en tendens att bli så, hur klarar alla som varit gifta i 50 år att inte gå varndra på nerverna?

Jag har nu på senare tid skapat mig ett lypsyl beroende, skulle inte kunna klara mig utan det.
Man blir nästan rädd för att få torra läppar nu när det är kallt och jävligt, dock så börjar det bli varmare nu och våren är på väg.

Men nu för att avsluta det hela så ska jag säga att hoppas att ni få en riktigt härlig dag och att ni kommer fortsätta läsa ^^

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!