2012-03-12 ? 22:43:29

Like a box of chocolat!

Hej alla!

tänkte bara säga hej till er alla vakna för kanske en timma sen och min middag kommer bli nudlar kanske inte det bästa man kan äta men bättre än ingenting, kommer då göra en egen smak sättning och jag älskar curry och det blir en så fin färg på nudlarna.

Tänkte även säga att jag är så sjukt nöjd över mig själv jag har äntligen tagit mig i kragen och börjat träna var där i morse och är så jävla nöjd, känndes så otroligt skönt när man var klar. Man var riktigt trött efter tränningen men samtidigt så var det en så skön skänsla, den skänslan har fått mig att villja göra det igen ^^

Ett citat från en helt underbar film som jag älskar är från "Forest Gump"
"Life is like a box of chocolat you never know what you are gonna get!"


Och med det så avslutar jag det här och ni får ha en underbar kväll

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!