2012-03-21 ? 21:24:21

Längtar!

Hej på er!

Sitter här och längtar till soc säger till mig att nu har vi fixat en lägenhet åt dig, man känner att det
alltid börjar klia i fingrarna när man är inne och går på Önska eller Village.

Man känner bara att idéer sprudlar nästan så man spricker och när man söker på Google så hittar
man så otroligt mycket fint och man kan inte sluta leta och kolla tills ögonen blöder.



Som jag bor nu så kan man inte göra nånting kan inte ens fatta hur jag orkar bo där, som tur är så
har jag älsklingen som jag kan vara hos, så man kan ju ändå säga att jag nästan aldrig är hemma ändå.

Men samtidigt vill man inte vara för jobbig och vara här hela tiden lite måste jag vara hemma så
man kan få lite space i alla fall, men när man väl är hemma så är det så ensamt och man bara
längtar efter killen igen.
Många skulle nog ha lämnat mig för länge sen, jag är ganska krävande, men det mesta är för att
jag har min ADD och har inte riktigt lyckas bearbeta mitt tidigare liv, då var allt som värst.

Men nu ska vi snacka om nånting roligare, har snart gjort 5 mormorsrutor klarar.
Nu ska jag ta det lungt och kolla på tv och lägga i från mig datorn för nu börjar rumpan göra ont.

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!