2012-01-22 ? 10:37:39

Bones Is The Shit!

Hej alla!

Alla som gillar mordutredningar och sånt, borde/bör titta på Bones, det blir nu andra gången jag ser alla säsonger och man blir aldrig less på det, kan lätt kolla på flera avsnitt i rad.

Sen så mysar jag till det lite ibland med en boost eller cola och antingen choklad eller chips eller båda hihi.
Sen så ibland så kan jag äta min mat medans jag kollar på det, men många skulle säkert tycka jag är konstig som kan äta det när det är massa äkliga sekvenser, men man blir väl van antar jag, men ändå så är jag sprut rädd.

Sist jag skulle ta blodprov svimma jag nästan var helt kallsvettig och spydde efteråt, så det lär jag inte gör igen på länge, men äkliga saker på serier eller se när dom opererar och sånt då har jag inga problem alls, konstigt nog.

Men nu ska jag kolla på mer Bones och ta det innan man kanske ska in till stan sen då ur och penn har rea ^^

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!