2012-02-13 ? 11:01:34

Jag längtar!

Hej alla!

Jag sitter här nu och längtar massor på att få reda på om jag kommer få en övergångs lägenhet, villket skulle vara underbart ^^
Skulle dom säga att nu finns det en lägenhet jag kan flytta in i skulle jag bli så glad att jag inte ens vet vad jag skulle säga, alltså jag bor nu i en etta som inte ens har ett riktigt kök, allt som är bättre skulle göra mig glad.
Sen att kunna laga ordeklig mat skulle vara gudomligt man kan ju inte leva på micro mat hela livet, eller hur!?

Men nu ska jag kolla på mer house sen blir det fara och handla sen sova säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!