2012-02-06 ? 22:00:17

Home Sweet Home

Hej alla!

Nu är man hemma i sin lägenhet och tar det lungt då jag i morrn får besök av 2 personer som ska se hur jag bor och kommer kanske kunna hjälpa mig med en bättre lägenhet.

Sen efter dom har varit här så blir det hem till älsklingen och ta det lungt och krammas på honom.
Första gången jag är hemma på ca en månad.

Nu är det snart 1 år och 9 månader med älsklingen, tiden bara flyger i väg.

Vore det inte för min älskling så kanske jag inte hade suttit här idag och skrivit det här, antingen hade jag suttit inne på psyket eller inte ens levt, vet att det låter deprimerande men det är sanningen om mig.

Men det som borde skrämma mig messt är min nya diagnos som jag fick nån vecka sen, men det konstiga var att jag inte bryde mig alls kände ingenting, är man konstig då?

Önskar allt vore bättre och man funka som man skulle, och inte irritera folk på ett eller annat sätt för att man inte kan sitta stil och måste göra flera saker samtidigt för att vara lungn, kan inte ens gå på bio utan att vrida och vända på mig och kolla runt, det är så deprimerande.

Jag känner att jag fick nått knäpp idag fick bara för mig att skriva mycket så fattar om ni inte orkar läsa, men ibland så kan man behöva prata ut även om man inte vet om nån hör vad man säger, men ibland behöver man få skriva av sig.

Men nu ska ni få ha en så bra kväll

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!