2011-09-02 ? 19:05:01

Mamma!!

Nu har äntligen mamsen kommit hit, fick städa massor innan hon kom,
men nu är det fin och städat.

Mamma måste ha fått på sig spenderbyxorna,
hon har handlat massor till mig både mat och pryttlar,
kommer klara mig riktigt länge.

Till middag idag så blev det buff bourginon med ris och sallad, MUMS!
Sen till efterrätt så blir det rom russin glas och det är så himmelskt gott,
tur att man hitta en stor förpakning.


Nu sitter mamma och snackar med mormor som har varit dålig.

Nu är det bara en timme kvar till doobidoo börjar
som jag och mamma ska se kl 20:00.

Fanns inge annat att titta på
när man bara har 1:an, 2:an, 4:an och 6:an,
man kommer inte så långt på bara dom kanelerna.


Men nu ska jag surfa vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!