2011-10-17 ? 00:12:39

Sorry

Hej alla sorry att man inte har skrivit på ett tag, men har varken haft tid eller lust på ett tag.

Har inte hänt så mycket för mig, har börjat dock i en livsstilsgrupp som jag har 2 gånger i veckan.
Mattias har idag skaffat sig en liten bärbar dator, en lagon storlek, inte för stor eller för liten, den är också riktigt skön att skriva på.

Sitter nu och kollar på batman nog för att det snart är slut men ändå, hihi.

känns riktigt skönt att kunna sitta vid datorn och kunna sitta på internet nu när man inte har gjort det på flera dagar då jag har varit hemma hos mattias hela helgen.

Jag har faktsikt bestämmt mig för att börja träna på riktigt får hoppas att jag lyckas den här gången, tänker inte ge upp.
Så då kommer jag träna på stepin 24, riktigt bra ställe kan rekomendera det.

Men nu ska jag hitta på nånting kul och fördriva tiden med

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!