2011-10-29 ? 04:40:11

29/10 - 11

Vakna idag vid 1 tiden på natten men gick och la mig vid 17 i går för knäppa älsklingen kom och banka på min dör vid 11 och då hade jag bara sovit 11 timmar så var helt slut, somna nästan på tre kronor när vi skulle äta.

Måste bara säga en sak, maten på tre kronor smaka ingenting alls, dom verkar inte alls kunna nåt om thai mat. Blev riktigt besviken, så ät inte lunch buffé där om ni vill ha smak på maten.

Senare idag så blir det att handla så man har nåt gott att tugga på, får se vad man köper.

Sen när jag kommer hem så ska jag spela massa sims 3 nu när matte har installerat sims 3 pets åt mig, längat tills jag kan åka hem och spela det, känner mig nästan dum att jag heldre åker hem och spelar mitt sims än att vara hos matte, men jag vill vara med han med, men sims är heligt för mig, så klaga inte på sims då får du stryk.


Hehe men nu ska jag surfa vidare oich kolla när sötisen spelar wizardry, labyrinth of lost souls till ps3.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!