2011-05-22 ? 13:47:39

The weekend !



I fredas så var det min och älsklingens ett årsdag,
vi for och käka en mysig middag och
sen så avsluta vi hemma med 2 skräck filmer
(the hills have eyes 1 och 2)

Igår så var man en stund på kulturnatta inne i stan men det vart inte så länge fanns inte så mycket att göra när man inte hade pengar, men det får man väl ta och leva med ibland.


Sen idag klockan 15:00 så kommer jag och
älsklingen sitta i en mysig bio salong med 3D-glasögon på
vi kommer då se pirates of the caribbean 4 i 3D.

Har varit en underbar helg med älsklingen den bästa på länge, har aldrig haft så här fullbokat på länge prukar oftast sitta hemma och tråka xD.



Men nu ska jag göra mig i ordning för att åka in till stan, kram på er alla.
ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!