2011-03-01 ? 22:23:43

Now I have the key !!!

Hämta nyckeln idag till mina nya lägenhet och i morrn så blir det att börja köra dit en massa saker och skriva på kontraktet, villket inte blev gjort i dag suck, men men i morrn blir det gjort och då ska jag få ditt allting och göra i ordning och börja känna mig hemma :)..

Sen så ska man till ungdomstorget i morrn och prata med min handläggare där om en praktik, men lär ju ta ett tag inan jag får det men men..

Sen så måste jag även åka på jysk och handla mig kudde och täcke så man har nått att sova med :P.. Blir så dåligt annars..

Men nu ska jag titta på NCIS med älsklingen, dock så kommer jag få börja om från början men det får jag väl leva med.

Hade så bra så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!