2011-03-09 ? 13:34:42

I hate this!

Så himmla typiskt var hos min kille och skulle sova över och allt var hur bra som helst, tills jag skulle på toa och det visa sig att jag hade fått min mens och så klart så hade jag tagit med alla mina tamponger och bindor hem till mig så jag hade inga kvar där vilket blev en total katastrof, suck..
Så det blev att sova på en bäddmasrass på mattias säng så jag inte skulle förstöra den han hada under och jag fick ha två lager med byxor på mig för att jag skulle vara säker på att det inte skulle läcka.

Snacka om att det förstörde kvällen våga ju inte sitta nånstans, ville ju inte förstöra hans saker.
Har inte pengar för att ersätta som saker jag förstör. så resten av kvällen så hade man då dubbla byxor.


Men nu ska vi prata om något roligare, kanske idag så kommer antingen jag sova över hos en kompis eller så kommer han hit och sover får se.
Sen vad som händer då vet jag inte men det kan jag skriva då.

Men nu ska jag fixa lite saker hare så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!