2011-03-11 ? 13:51:36

Friday!!!

Äntligen fredag om man nu kan säga det, i morrn kanske jag ska till min kille.
Men jag kan nog bara komma om han ska fixa datorn, annars kanske han inte vill ha mig där..
Men jag har ju en tendens att vara i vägen för alla, nån som vet hur det kan komma sig..

Jag är en väldigt sorlig människa jag vet, men sånt ät livet ibland, allt kan inte vara underbart i livet.
Det finns en baksida också, på allt.

Men nu ska jag inte tråka ut er med mer sorliga historier och mitt deprimerande liv.

Men tyvärr så finns det inget som är roligt med mitt liv, har aldrig funnits nåt som är kul och dom gånger jag har haft kul är få och försvinner lika snabbt ur mitt huvud...

Jag hoppas ni alla får en bättre fredag än jag kommer få


Kommentarer
Du vet

Kom igen nu Linnea, ryck upp dig, jag förstår att du har det tufft, och att det är jobbigt, men jag bryr mig om dig, och du vet att jag finns här, ha det så bra så länge vännen !

2011-03-18 @ 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!