2011-01-26 ? 13:16:51

Home again!

hemma igen efter mitt besök på min gammla högstadieskola.

Blev inte så mycket till besök hann träffa min gammla svenska och engelska lärare precis innan hon skulle äta, så samtalet blev inte så lång.
Hon var alltid min favvo lärare har henne till och med på facebook ^^

Men i villket fall så nöjde jag mig med det och åkte in till stan igen och käka en friskoburgare och en lyxshake på MAX blev min lunch kan man säga.

Klockan 17:00 då ska man iväg igen och då ska man fara och handla mat, så kommer handla grejer så vi kan göra korvstroganoff och chilli con carne.


Sen blir det hem igen och då får man se vad som händer om man kommer kolla mer på NCIS eller nåt annat trevligt eller så kommer det bli en tidig kväll.



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!