2011-02-10 ? 14:30:00

Sömntuta!

Jag är verkligen en riktig sömntuta går och lägger mig långt efter 12 och sen så sover man till ca 14 tiden serri, jah är en sömntuta xD

Idag så har man försökt upprepade gånger att ringa en snubbe som jag kanske ska hyra lägenhet av, men inget svar ofc, suck.

Men nu ska jag snart prova igen och hoppas att han svarar med tanke på att han bad mig att höra av mig idag, men om han nu vill att jag ska höra av mig så får han väl se till att svara, eller?
Aja förstår att han kanske har det lite häktiskt när han även driver radioumeå, men men...

Nu ska jag surfa vidare adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!