2011-02-03 ? 11:49:53

Csi beroende!!

Igår så satt jag i 9 timmar och spela CSI: Hard Evidence, med några kiss pauser där i mellan då så klart.
Men jag har aldrig nånsin suttit så länge som då förutom när första sims 2 kom och när sims 3 kom.

Blev klar med spelet i morrse och börja igår xD.. Då har man spelat massor :P..
Får se villket spel jag tar mig an sen.

Letar fortfarande efter min sims 3 skiva vet inte alls vars den är, men troliga så är den hos pappa kan ha glömt den där smarta jag, behövde den när Mattias skulle installera sims 3 igen på den andra datorn efter det att han fick installera om den. Men det gick ju inte alls då när jag inte hade skivar blää...

Men nu ska jag försöka ta mig an nåt annat spel eller kolla mer på NCIS eller nåt får se hur det blir ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!