2011-12-15 ? 14:07:09

Thank you dear grandma!

Hej alla!

Idag så fick man ett jätte stort paket av min underbara mormor, älskar henne så otroligt mycket.
När jag väl skulle öppna den blev jag som ett litet barn igen, med ett stort leende på läpparna.
Har inte varit så glad på länge ^^

Fick en massa bullar, tigerkaka, rulltårta och köttbullar. Jag fick även en jätte söt tomte, 2 ljus och 2 jul dukar.
Oj jag får inte glöma min fina Paradis ask jag fick också av min kära momo..

Ha en fin och bra dag nu alla jag ska snacka vidare med lite folk nu och kanske käka mig lite rulltårta med min fina älskling.

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!