2011-12-01 ? 08:43:46

Nothing to do!

Hej alla igen!

Det finns inget att göra och man känner sig lite små trött så det kommer typ sluta med att man lägger sig för att sova för att sen skita i att åka till sjukan, men måste dock meddela först att jag inte kommer så jag inte får ytterligare en till rökning på 150 kronor har redan tre nu som jag måste betala bara för att jag inte gick på några möten för att jag var aldelles för trött.

Men nu ska man snart ta sin medicin sen så ska jag sova för jag orkar fan inte sitta här och göra nada, blir så jävla läss...

Men ha det så bra alla som nu är på skolan och pluggar till hjärnan blöder.

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!