2011-12-07 ? 07:46:41

Morning troll!

Hej alla!

Nu har man vaknat ganska nyss, ropa på älsklingen men han hörde mig inte muppen, så då gick jag ut och då satt han och spela "Path of Exile".
Men han märkte dock när jag kom ut och då såg jag ut som ett troll helt ny vaken haha.
Hatar och somna i smink ser så jävla hemsk ut sen när man vaknar, men sen beror det också på hur mycket sminka man hadde på sig.
Men man blir ju inte snygg på morgonen när man är alldeles mörk under ögonen utav sminket man råka lämna på.

Men nu ska jag nog ta och kolla lite på fb och sen så blir det nog att dricka te och spela "Spore", leka lite gud hihi.

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!