2011-12-04 ? 12:08:38

Hemma igen

Hej alla!

Nu är man hemma igen och livet leker, nu ska man äntligen umgås lite med min rumskompis som jag inte varit med sen i torsdags då jag mest har varit hom min kille och myst med honom..
Men känns ändå skönt att komma hem och få vara så social med sötis gumman.

Sitter nu och lyssnar på musik och funderar på att kolla på lite mer supernatrual om man inte ska ta och spela lite mer på facebook, men låter mer lockande och kolla på serie och sticka, man blir som avslappnad eller nåt hihi.

Alltså varför måste nästan alla killar jag känner fråga mig om jag kan visa mina bröst i cam, vafan jag gör inte sånt lär er och det hjälper inte att tjata lär aldrig hända.

Men nu ska jag kolla på serie

Kram
Linnea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!