2011-08-15 ? 02:02:09

Full fart!!

Sorry att man inte har skrivit men man ha haft mycket i gång nu när det är sommar,

RESA 1
Åker till min moster för att fira midsommar och min mosters mans födelsedag, det här är då i stockholm.
På midsommar då så körde vi fem kamp och det sluta med att det blev min bror och min mosters man som fick en delad första plats.

RESA 2
Mammas kille kommer och hämtar mig och mina bröder från stockholm, vi kör nu mot Linköping och till deras stora villa på 2 våningar.
När vi väl kommer dit och man har hunnit vara där ett tag så kommer jag så klart då att bränna mig på båda mina armar tills dom är så ömma att jag knappt kan ligga på dom när jag ska sova, blev att sova på ryggen så gott jag kunde.

RESA 3
Nu så åker jag till min kompis i norrköping och stannar där några dar, sen så åker jag till mamma där en snabbis innan jag ska till min kompis igen och följa med henne och hennes son till kolmården, villket var riktigt kul, det ända som var otur var att det börja regna och oska, men otroligt nog så började hennes son bara skratta när det small.

RESA 4
Nu ska man hem igen för atts edan åka till luleå och bo hos en kompis där för att sedan åka till min mormor och stanna där en vecka, sen efter mormor besöket så möter jag upp Matte på buss hållplatsen i luleå, sen kommer hela våran helg att fyllas av LULEÅKALASET !!!

Och nu så är man entligen hemma i Umeå och tar det lungt efter allt åkande mellan massa olika ställen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!