2011-04-23 ? 21:46:27

Party!

Igår så fira man älsklingen födelsedag, och då skulle vi till schlager och festa skite ur oss xD

Vi började då alltså hemma med att supa ner matte för han var födelsedags barnet och sen när han hade blivit lagom varm i huvudet så tog vi bussen in till stan, och så klart när vi skulle hoppa av bussen inne i stan så ramla jag och stuka foten, fuck vad ont det gjorde.


Så jag låg då ett tag på marken och hade tårar i ögonen och så klart så skulle polisen sköra förbi just då, lyckat not och så klart så stannadom och kolla vad som hade hänt och dom sa då till polis att jag bara hade vikat foten och att det inte var någon fara, så då sa polisen okej och gick tillbaka till billen, fan bahman pusta ut och började andas igen och stoffer gjorde det sammma typ, och matte höll min fot, som tur var så gick det över efter ett tag så vi kunde gå vidare till schlager men det gick inte snabbt.
När vi väl var på schlager så gick jag ut på dansgolvet och jag faktiskt dansade med en stukad fot, helt otroligt.
Och det som förvånna mig mest var att en tjej börja dansa med mig och drog ut mig längre in på dans golvet xD

Vem tusan vill dansa med mig xD.. hehe...

aja men nu ska jag ta och halta mig vidare
så ha det så bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!