2011-04-17 ? 20:32:39

Cleaning Day!

Idag så har man städat eller rättare sakt dom andra har städat och jag har kollat på :P..

Sen så blir det nog att spela sims 3, as always xD
Sen så får man se kanske ska planera och baka i morgon om man har pengar till det.

Sen så måste jag till psykitrin i morrn usch vill verkligen inte det, men jag måste missa två dagar så hon lär ju vara ganska sur på mig.
Men jag får väl vara ärlig och säga att jag glömde och att jag tänkte höra av mig men att jag inte har hennes e-mail adress så jag kunde inte skicka ett meddelande till henne och säga att jag glömde.

Men nu så ska jag försöka och hitta på nånting kul men vet inte riktigt vad det skulle vara.

Men nu blir det att ta en rök i alla fall och fundera på vad jag ska göra resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!