2011-04-20 ? 01:00:16

blu-ray!

idag såg man sin första blu-ray film.
Kan inte direkt säga så mycket om kvalliten med tanke på tt det är inte av mitt intressen, men den var inte dålig i alla fall.

Så vi såg då alltså "en vampyrs bekännelse" En gammal men sjukt bra film.

 

Matte köpte då igår om man ska vara noga, en playstation 3, därför så kunde vi köpa blu-ray filmer.


Jag känner mig ganska dum egentligen jag har inte vart hos min psykolog på flera dagar nu och jag vet inte heller om jag vill det för allt är bra nu.
Men nästa måndag måste jag verkligen ta mig i kragen och åka dit då finns det ingen återvändo jag får säga att jag har haft lite svårt att ta mig dit för jag har svårt att göra saker som jag inte tycker är intressant.
Set är ju fan skönare att sova än att behöva stiga upp och åka till sjukan.

Men nu ska jag sno lite soppa av älsklingen så vi får höras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!