2011-08-17 ? 03:22:07

BORING!!

 

Ja nu sitter man ännu en dag själv och tråkar i min tråkiga lägenhet, finns inget att gör

och man är helt ensam här ingen att snacka med, men klockan är ju oxå

3 på natten så det kanske inte är så konstigt, men ändå...

 

Men jag har i alla fall spotify så jag är inte utan musik ändå så :P.

Men nu ska jag se om nån är inne på msn annars blir det att kolla på serien 

What i like about you, en serie från 2002 och den höll på fram till 2006

en av skådespelarna är Amanda Bynes hon är mest känd för filmerna

She's the man och Hair spray.

Men nu ska jag surfa vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!